Pengedar Shaklee Penang / Pengedar Shaklee Bukit Mertajam

Sunday, October 12, 2014

7 Sebab Kenapa Saya Pilih Shaklee

Saya mengenali Shaklee ketika menghadapi masalah penyusuan anak ke2. Susu badan tiba-tiba sahaja berkurangan ketika kedatangan haid. Dari Genki Momma saya dapat mengetahui produk-produk Shaklee dan dari entry serta testimonial, saya berminat untuk mencuba. ESP dan Alfalfa Complex merupakan produk pertama yang saya cuba. Alhamdullilah dapat mengatasi masalah saya. Selepas 2 bulan, saya mendaftar sebagai ahli. Tanpa saya mengetahui Shaklee sebenarnya bisnes yang boleh menjana pendapatan!

Kenapa saya pilih Shaklee?
  1. Produk Shaklee yang semulajadi, selamat dan sangat berkesan dengan diri saya, keluarga dan kawan-kawan yang telah mengamalkannya. Bukan hanya masalah penyusuan, pelbagai masalah kesihatan boleh diatasi termasuk keletihan menjalankan rutin harian, kestabilan emosi ketika hamil dan berpantang dan masalah kulit.
  2. Bagi saya harga produk Shaklee setanding dengan mutu dan keberkesanannya. Malah ada produknya yang boleh digunakan selama 4-6 bulan. Ia sangat menjimatkan. Dengan ganjaran rebet tunai setiap bulan, pembelian supplement untuk keluarga menjadi lebih menguntungkan. 
  3. Permulaan bisnes Shaklee hanya Sharing kebaikannya melalui FB. Sekadar bersembang bersama keluarga, rakan-rakan yang mempunyai masalah yang sama. Saya lebih yakin untuk bercerita mengenainya berdasarkan pengalaman sendiri. Telah banyak produk Shaklee telah saya cuba. 
  4. Memandangkan saya seorang surirumah, bisnes Shaklee sangat bersesuaian kerana ia tidak memerlukan modal yang besar dan tidak perlu menyimpan stok yang banyak. Pembelian stok hanya dilakukan bila ada permintaan. 
  5. Strategi bisnes yang dijalankan secara online sepenuhnya. Tiada kekangan masa perlu menghadiri kelas atau seminar tertentu. Bimbingan dari Upline juga dijalankan secara online (webinar/email/whatsapp dll) sewaktu dirumah sahaja. Memandangkan konsep group kami berasaskan family bisnes, seminar yang dianjurkan pula sangat mesra keluarga, anak-anak kecil boleh dibawa bersama, ini sangat memudahkan saya!
  6. Pelbagai perkongsian dari pihak Shaklee juga seperti Health Talk dari nutritionist yang diberi secara percuma untuk menerangkan lebih lanjut mengenai produk-produknya. Jika berkesempatan, saya akan menghadirinya untuk menambahkan ilmu supaya konsultasi kepada customer lebih meyakinkan.
  7. Dengan mekanisme baru yang dilancarkan oleh pihak Shaklee, iaitu pembelian secara online lebih memudahkan saya kerana urusan bisnes hanya dihujung jari dan berlangsung 24jam. Penghantaran pos juga diuruskan oleh pihak Shaklee. Sangat mudah kan?


Ingin menyertai group Shaklee kami? Daftar sebagai ahli untuk pembelian produk Shaklee dengan lebih murah dan bersama jana pendapatan bersama kami!


Shaklee Bukit Mertajam




Muni Mahmud
Pengedar Shaklee Penang/Pengedar Shaklee Bukit Mertajam
SMS/ Whatapps: 0176156165 (for fast response)

Email: muni.mahmud@gmail.com

COD (Cash On Delivery) : Bandar Perda, Bukit Mertajam, Permatang Pauh, Seberang Jaya.
Penghantaran ke seluruh Malaysia melalui pos.

DAPATKAN PROMOSI ESP & MEALSHAKES SEPANJANG OKTOBER 2014!  

Cabaran Blogging bersama Genki MommaCelik Nutrisi, Vitamin Kita, & Dhiya Vitamins.

18 comments:

  1. Point no 7 sangat best.. saya pun skang order online je

    ReplyDelete
  2. Semoga kita dapat bantu lebih ramai suri rumah untuk menjana side income dengan bisnes Shaklee..

    ReplyDelete
  3. Menjimatkan tu memang setuju sangat

    ReplyDelete
    Replies
    1. first time beli Alfalfa Complex dulu...terkejut ada 330biji! hehe....

      Delete
  4. Sharing dan hanya sharing! Tak perlu risau sebab produk Shaklee memang berkesan!

    ReplyDelete
  5. Yess!! Shaklee mmg jimat.. Vitamin C tahan 6 bln dengan harga xsmp RM100.. Suka!!👍

    ReplyDelete
    Replies
    1. selalu org dok banding pada HARGA jaa...tak tgk brapa biji dalam sebotoi...perbandingan yang kurang tepat...

      Delete
  6. Huhu..terima kasih kongsikan..banyak manfaatnya kann,...

    ReplyDelete
  7. Utk FTWM mcm sy mmg sgt2 sesuai sbb bisnes buat dijalankan dihujung jari je:)

    ReplyDelete
  8. Bisnes yg mudah sebenarnya.. asal mahu belajar dan usaha :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yup! klu hendak berjaya, nak kena buang seribu dalih tu....

      Delete