Pengedar Shaklee Penang / Pengedar Shaklee Bukit Mertajam

Wednesday, October 29, 2014

Destinasi Percutian Idaman Saya

Tajuk cabaran kali ni, "Destinasi Percutian Idaman Saya"..macam senang tapi bila mula nak menaip, susah rupanya! Dah macam nak jawab soalan Pop Kuiz plak. Eh, tapi kan soalan macam ni agak popular zaman sekolah dulu kan?  Bila dah berkahwin,ingin merealisasikan "Destinasi Percutian Idaman Saya" ni sebagai destinasi bulan madu, semestinya la kan! Tapi sedih, sebab cuti kahwin tak panjang dan hampir dengan bulan puasa. Huhu..rezeki bakal menerima kehadiran orang baru, seawal 3 bulan perkahwinan. Ditambah lagi dengan perkahwinan jarak jauh kami, menambahkan kesukaran untuk merancang percutian idaman tu. 

Tunggu punya tunggu, sehinggalah anak pertama saya lahir. Saya masih belum sempat pergi bercuti. Hehe..Kami terus dimurahkan rezeki zuriat, belum sempat merancang percutian bertiga, dikhabarkan kehamilan kedua saya! Alhamdullilah. Bila ahli keluarga makin bertambah dan hanya suami yang bekerja, perancangan perlulah lebih terperinci. Saya belum mula berbisnes dengan Shaklee ketika ini. Belum kaya dan bergaya untuk pergi ke destinasi percutian idaman semudah petik jari! hehe..Tapi tak mustahil kan?

Bila mempunyai anak-anak yang masih kecil, takkan la masih nak bercuti ke tempat yang perlu menaiki bot bagai, memanjat bukit segala, berakit-rakit ke hulu semua tu kan? Dan masalah besar saya, tak sanggup tinggalkan anak-anak untuk pergi bercuti! Huhu..maka, Destinasi Percutian Idaman Saya juga perlu diubah agar sesuai dengan keperluan anak-anak juga, takkan masih nak mood bulan madu berdua lagi kan? Sebenarnya bila lihat anak-anak enjoy, kita akan terlebih enjoy dari mereka! Itu yang lebih penting buat kami sebagai ibubapa. Takpa suami ku sayang, kita pergi bulan madu berdua lepas pencen nanti. hehe..moga umur dan jodoh kita panjang, dikurniakan kesihatan yang baik. Amin!

Namun setiap tahun saya masih berkesempatan bercuti bersama keluarga besar kami. Walaupun destinasinya dekat sahaja, itu sebenarnya lebih meriah! Selain hari raya, waktu inilah kami adik beradik dapat berkumpul bersama-sama penuh dengan gelak tawa anak-anak. 

Haa...sebut pasal percutian, dalam bisnes Shaklee salah satu reward yang ditawarkan adalah percutian di dalam dan luar negara. Saya berpeluang untuk membawa keluarga ke Destinasi Percutian Idaman melalui program insentif ini. Pelbagai keistimewaan termasuk pelancongan eksklusif yang ditanggung sepenuhnya oleh Shaklee. Segalanya tiada yang mustahil, harapan biar jelas, usaha sentiasa berterusan, doa dan tawakal padaNya! 





Akan datang, Shaklee menawarkan percutian ke Italy !!! Best kan?

percutian percuma shaklee


Muni Mahmud
Pengedar Shaklee Penang/Pengedar Shaklee Bukit Mertajam
SMS/ Whatapps: 0176156165 (for fast response)
Email: muni.mahmud@gmail.com

COD (Cash On Delivery) : Bandar Perda, Bukit Mertajam, Permatang Pauh, Seberang Jaya.
Penghantaran ke seluruh Malaysia melalui pos.

DAPATKAN PROMOSI ESP & MEALSHAKES SEPANJANG OKTOBER 2014!  

Cabaran Blogging bersama GenkiMomma, Mama Olin, Ratu NutrisiBestieSheTeen

No comments:

Post a Comment