Pengedar Shaklee Penang / Pengedar Shaklee Bukit Mertajam

Thursday, October 30, 2014

5 Kelebihan Menjadi Ahli Shaklee

Apa yang kita dapat bila mendaftar sebagai ahli Shaklee yang bernilai RM75? Beg starter kit sahaja ke? Ada yang mengambil pilihan lain untuk mendaftar Shaklee secara percuma kerana terus nak melihat keuntungan disebalik "RM75" sekali seumur hidup ini.  

Apa kelebihan bila menjadi ahli Shaklee? Bila kita buka beg starter kit yang diberikan oleh Shaklee, kita akan nampak program 3C! 

#1 Program 3C (Cash, Car, Convention)
Cash - bonus tunai bila mencapai point minimum yang disyaratkan. Bonus jualan andata 5% hingga 21% 
Car - bonus kereta yang diberi dalam bentuk tunai untuk pengedar yang layak setiap bulan. 
Convention - percutian/pakej umrah yang ditaja sepenuhnya oleh Shaklee yang bertaraf 4-5 bintang mengikut kelayakan yang ditetapkan. 

#2 Bengkel Nutrisi/Workshop
Maklumat produk-produk Shaklee disampaikan oleh Pakar Nutrisi Shaklee melalui bengkel yang dianjurkan khas untuk ahli Shaklee supaya kita dapat mengamalkan pengambilan supplement Shaklee lebih tepat mengikut tujuan dan keperluan badan serta dapat memperbaiki masalah kesihatan yang dihadapi. 

#3 penjimatan / Promosi bulanan 
Ahli Shaklee menikmati penjimatan sehingga 20% untuk setiap pembelian produk. Setiap bulan, Shaklee akan mengadakan pelbagai promosi seperti Beli 6 Percuma 1 yang hanya ditawarkan kepada ahlinya sahaja. Penjimatan berganda-ganda untuk ahli sahaja!

#4 Pengendalian secara Online
Sejak tahun lalu, Shaklee memperkenalkan sistem pembelian secara online 24 jam sehari / 7 hari seminggu. Untuk mereka yang serius berbisnes dengan Shaklee, tidak perlu berkejar ke branch untuk membeli stok sebelum 7malam kerana sistem online ini tiada had masa lagi menguruskan order untuk pelanggan. Walaupon pada hari cuti, hanya dengan KLIK kita masih boleh berbisnes dan Shaklee akan membuat penghantaran terus kepada anda/pelanggan anda.

#5 Aktiviti kongsi info dan pembelajaran berterusan
Bimbingan dan sokongan dari kumpulan yang berterusan menjadikan proses pembelajaran berkenaan bisnes Shaklee dan produk-produk lebih mudah dengan pelbagai bentuk perkongsian pengalaman, pengetahuan dan panduan yang betul untuk penyelesaian terhadap masalah kesihatan yang dihadapi.



Pengedar Shaklee Penang/Pengedar Shaklee Bukit Mertajam
SMS/ Whatapps: 0176156165 (for fast response)
Email: muni.mahmud@gmail.com

COD (Cash On Delivery) : Bandar Perda, Bukit Mertajam, Permatang Pauh, Seberang Jaya.
Penghantaran ke seluruh Malaysia melalui pos.

DAPATKAN PROMOSI ESP & MEALSHAKES SEPANJANG OKTOBER 2014!  

Cabaran Blogging bersama GenkiMomma, SihatCantik4u, Ceria With Me & GenkiBaribari

No comments:

Post a Comment