Pengedar Shaklee Penang / Pengedar Shaklee Bukit Mertajam

Tuesday, June 17, 2014

Testimonial Vitamin E Shaklee : Rawat Kudis

"Bermula dgn 1 biji air gatal di lengan yg menjadi kudis, kemudian merebak ke beberapa bahagian badan si kecil. Ia amat membimbangkan saya sbg ibunya. Memandangkan anak masih menyusu bdn, sy ambil peluang consume nutriferon utk kuatkan sistem imunnya. Selain itu, saya sapukan luka dgn krim yg dibeli di farmasi. Ada bahagian tertentu yg lukanya beransur pulih. Tapi luka yg besar jadi semakin teruk! Silap saya tak teringat pula vita E shaklee bagus utk bantu baikpulih luka! Slps 5 hari (11/6), saya hentikan sapuan krim farmasi dan mula sapukan vita E shaklee pada luka2 tersebut. Syukur padaNya.. luka beransur kering dan kini tinggal parut yg semakin pudar.. Tq Allah..Tq Shaklee!" 
-Puan Aini (hebatkan.blogspot.com)

vitamin e shaklee

Hubungi saya untuk maklumat lanjut:

Muni Mahmud
Pengedar Shaklee Penang / Pengedar Shaklee Bukit Mertajam
SMS/ Whatapps: 0176156165 (for fast response)


COD (Cash On Delivery) : Bandar Perda, Bukit Mertajam, Permatang Pauh, Seberang Jaya.
Penghantaran ke seluruh Malaysia melalui pos.

No comments:

Post a Comment