Pengedar Shaklee Penang / Pengedar Shaklee Bukit Mertajam

Sunday, May 4, 2014

Set Kanak-Kanak Shaklee

Kesihatan anak-anak adalah perkara penting dalam kehidupan saya sebagai seorang ibu. Bila salah seorang sakit, tugas saya menjadi lebih berganda-ganda, untuk terus memastikannya cepat sembuh dan tidak melarat kepada anak-anak yang lain. Bila saya mengenali produk-produk Shaklee, alhamdullilah nikmat kesihatan bukan hanya pada saya, tetapi untuk suami dan anak-anak turut merasa kebaikannya. Kami sering juga travel, dan anak sulung saya, Adam merupakan pengidap mild asthma. Sebelum ini, bila travel yang mengambil masa 5-6 jam di dalam kereta, Adam yang sangat sensitif pada sejuk aircond mudah sangat mendapat selsema, dan diikuti dengan batuk, berkahak dan boleh bertambah buruk bila berlanjutan 2-3 hari, asthma akan menyerang.

Saya cuba dengan Meal Shakes dan Omega Guard, hanya campurkan ke dalam susu. Perbezaan ketara ialah selera makan Adam & Maritza. Susu tetap minum pada kuantiti yang sama setiap hari, tapi dalam masa yang sama makan nasi mula bertambah-tambah. Saya pula yang penat melayan selera mereka. Tapi ibu mana yang tak gembira bila anak-anak berselera makan kan? Dan bila travel, sampai ke kampung mereka jarang kena selsema dan yang saya berpuas hati adalah mereka berdua sudah jarang selsema & demam bila sampai ke rumah kembali. Kalau tidak, sebelum ini memang menjadi rutin kami sekeluarga akan ke klinik selepas balik dari travel, penuh peti ais dengan ubat selsema, batuk, demam anak-anak. Alhamdulllilah, syukur nikmat kesihatan yang diberikan olehNya untuk kami seisi keluarga.  

Set Kanak-Kanak

Kelebihan Meal Shakes:
1) Sarapan yang lazat, berkhasiat serta mudah disediakan
2) Kandungan nutrisi yang ideal, rendah kolestrol, lemak dan sodium
3) Sumber protein dengan vitamin dan mineral tambahan
4) Mengandungi 9 asid amino yang diperlukan badan

Kelebihan Omega Guard:
1) Sumber minyak ikan yang mengandungi asid lemak Omega, termasuk DHA dan EPA
2) EPA menyihatkan jantung, tulang dan sendi
3) DHA pula penting bagi perkembangan dan fungsi otak, meningkatkan daya ingatan dan fokus kanak-kanak

Kebaikan Set Kanak-Kanak Shaklee:
  • Menguatkan fungsi imunisasi badan
  • Meningkatkan tahap kepekaan
  • Menggalakkan tumbesaran dan perkembangan yang sihat
  • Meningkatkan daya ingatan dan keupayaan pembelajaran.
  • Anak-anak kurang sembelit
  • Meningkat selera makan anak
  • Mengurangkan masalah kulit seperti ekzema
  • Menggalakkan fungsi otak, sistem saraf & fungsi mata
Set kanak-kanak

Set Kanak-kanak

Hubungi saya untuk maklumat lanjut:

Muni Mahmud
Pengedar Shaklee Penang
SMS/ Whatapps: 0176156165 (for fast response)


COD (Cash On Delivery) : Bandar Perda, Bukit Mertajam, Permatang Pauh, Seberang Jaya.
Penghantaran ke seluruh Malaysia melalui pos.

No comments:

Post a Comment