Pengedar Shaklee Penang / Pengedar Shaklee Bukit Mertajam

Tuesday, February 18, 2014

Set Shaklee Untuk Pulihkan Buasir

Hemorrhoid iaitu lebih sinonim sebagai buasir di kalangan masyarakat tempatan merupakan keadaan bengkak dan inflamasi di pembuluh darah serta tisu di sekeliling bahagian anus (dubur) dan bahagian penghujung rektum (bahagian akhir usus besar).


Ia terjadi apabila pesakit meneran ketika membuang air besar atau berlakunya tekanan yang berterusan ke atas pembuluh-pembuluh darah di bahagian tersebut.
Jenis, tanda dan simptom berlakunya buasir bergantung pada kawasan sekitar anus di mana buasir itu terjadi.Jika dibiarkan berlanjutan, buasir boleh sampai ke tahap yang kritikal yang memang memerlukan pembedahan.

Shaklee ada beberapa produk yang boleh membantu menyelesaikan secara alami untuk atasi masalah buasir iaitu Ostematrix, Zinc Complex dan Omega Guard.



pengedar shaklee bukit mertajamBertindak untuk mengecutkan otot-otot yang bengkakOmega guard juga bertindak untuk melancarkan proses pembuangan air besar.

pengedar shaklee  bukit mertajam

Mengandungi Kalsium, Magnesium dan vitamin D iaitu untuk melembutkan najis seterusnya melancarkan pembuangan. 

pengedar shaklee bukit mertajam




Amat disarankan ambil bagi mereka yang mengalami buasir pada tahap berdarah. Disamping itu Zink bertindak untuk pulihkan luka-luka disekeliling dubur dengan cepat.






Hubungi saya untuk maklumat lanjut:

Muni Mahmud
Pengedar Shaklee Penang
SMS/ Whatapps: 0176156165 (for fast response)


COD (Cash On Delivery) : Bandar Perda, Bukit Mertajam, Permatang Pauh, Seberang Jaya.
Penghantaran ke seluruh Malaysia melalui pos.

No comments:

Post a Comment