Pengedar Shaklee Penang / Pengedar Shaklee Bukit Mertajam

Monday, December 1, 2014

Promosi Shaklee Disember 2014 SR Vita C & Vitamin E Complex

Bulan lepas promosi berganda beli 6 percuma 1 & diskaun 5% untuk pembelian pek berkembar Omega Guard. Memang laris..alhamdullilah.
Bulan Disember ini promosi berganda masih diteruskan TAPI GANDAAN ITU DITAMBAH BERGANDA-GANDA lagi...pening? Saya pong boleh pitam tgk promosi bulan ni..!

"RM0.00 Shaklee: Dec'14 Promo Buy 6 Free 1 SR Vita-C. Promo Buy 2 SR Vita-C Plus Get 5% disc. Buy now! TQ" 
"RM0.00 Shaklee: ADD Dec'14 Promo Buy 6 Free 1 Vita-E Complex. Promo Buy 2 Vita-E Complex Get 5% disc. Buy now! TQ"


Keistimewaan Sustained Release (SR) Vita C 
setiap tablet vitamin C mengandungi 7.5 hidangan sebiji buah termasuk kulitnya (500mg) dan pembebasan 1.5 vitamin C buah tersebut ke dalam tubuh kita setiap jam. Ujian klinikal telah membuktikan vitamin C di dalam 2 tablet vitamin Shaklee (didalam jarak masa 5 jam) mampu kekal di dalam plasma darah selama 24 jam. 
Setiap tablet mengandungi 120mg bioflavonoid (25% dari bioflavonoid, diekstrak dari kulit buah) yang juga dikenali sebagai sebagai vitamin c complex. Ia mampu meningkatkan keberkesanan vitamin C didalam tubuh kita, melegakan inflamasi, menentang infeksi bakteria dan radikal bebas. 

Keistimewaan Vitamin E Complex
Vitamin E Shaklee terdiri daripada Vitamin E d-alpha tocopherol concentrate and d-alpha tocopheryl acetate selain lengkap dengan Selenium. Selenium sebagai pelengkap untuk membolehkan vitamin E berfungsi dengan lebih baik dan kesan yang optimum. Vitamin E (400iu) dari sumber semulajadi, minyak sayuran tanpa perasa tiruan, pewarna, pemanis dan bahan pengawet. Grape seed extract yang terkandung dalam vitamin E Shaklee mengandungi pelbagai khasiat. 



Pengedar Shaklee Penang/Pengedar Shaklee Bukit Mertajam
SMS/ Whatapps: 0176156165 (for fast response)
Email: muni.mahmud@gmail.com
COD (Cash On Delivery) : Bandar Perda, Bukit Mertajam, Permatang Pauh, Seberang Jaya.
Penghantaran ke seluruh Malaysia melalui pos.

No comments:

Post a Comment