Pengedar Shaklee Penang / Pengedar Shaklee Bukit Mertajam

Friday, April 17, 2015

Set Penyusuan Shaklee - Lancarkan Penyusuan, Melangsingkan Badan dan Cantikkan Kulit

Kelebihan kepada ibu yang memberi penyusuan susu badan kepada bayi adalah mereka mampu untuk kekal langsing melalui proses penyusuan itu sendiri kerana ia membantu membakar kalori ibu.

Pengambilan set supplement ini membantu memberikan tenaga dan kesihatan yang optimum kepada ibu yang menyusu. Kebaikan set penyusuan ini bukan hanya membantu melancarkan penyusuan lengkap 2 tahun susu ibu malah boleh memiliki badan yang langsing seperti sebelum hamil dulu dengan berat badan yang ideal serta menjadikan kulit lebih cantik.


shaklee penang


 Vitalea : Multivitamin yang lengkap dengan zat besi. Membantu ibu lebih sihat dan mengatasi masalah HB rendah. 

B Complex : selain menstabilkan emosi ibu, ia memberikan kesihatan yang optimum, mencantikkan kulit dan penting dalam pembinaan sel darah merah

Vitamin C : sangat berkesan untuk meningkatkan sistem imun ibu dan bayi selain  terlibat dalam penghasilan kolagen untuk mencantikkan dan mencerahkan tona kulit. 

Alfalfa : bertindak dalam stimulasi susu ibu yang akan mempercepatkan pengeluaran susu ibu dengan konsep "Demand & Supply". Dan memberi kebaikan untuk penjagaan dalaman wanita. 

ESP : membantu penghasilan sel baru yang sihat dan memperbaiki kerosakan pada sel. Ia mengandungi protein dan kalsium yang menjadi komposisi utama kandungan susu ibu.

Ostematrix : membantu mengurangkan risiko osteoporosis dikalangan ibu-ibu yang menyusukan bayi. Penting untuk pertumbuhan tulang dan sistem saraf bayi. 

Omegaguard / Lecithin : bagus untuk perkembangan otak bayi dan yang disukai oleh ibu adalah fungsinya dalam memecahkan lemak dan menurunkan tahap kolestrol dalam badan untuk kekal langsing dan mempunyai berat badan yang ideal.


shaklee bukit mertajam

shaklee penang

Pengedar Shaklee Penang/Pengedar Shaklee Bukit Mertajam
SMS/ Whatapps: 0176156165 (for fast response)
Email: muni.mahmud@gmail.com

COD (Cash On Delivery) : Bandar Perda, Bukit Mertajam, Permatang Pauh, Seberang Jaya. Penghantaran ke seluruh Malaysia melalui pos

1 comment:

  1. Memang slim la..tu yang melantak je makan time anak breastfeeding..hihi

    ReplyDelete